bubble

Cuma, Haziran 09, 2006

Huzur Dolu Bir Cuma Gunu


Huzur

Cuma haftanin en guzel gunu degil mi sizce de?

Bugun icin minicik bir sarki listesi yaptim size:
(Ara ara bulutlu bazen de piril piril bir gunes acan taze bir yaz gunu icin)
Arkestra One - How Could I Love You More
Zero 7 - Today
Emiliana Torrini - Summerbreeze
Air - Cherry Blossom Girl
Jack Johnson - Belle


Bu albumleri edinin:
Zero 7 - The Garden


Emiliana Torrini - Fisherman's Wife


Jack Johnson - In Between Dreams


Arkestra One - Arkestra One

1 Yorum:

Blogger Basak dedi ki...

Tenedos'tan buraya geldim. :o)

"Arkestra One" dışındaki tüm albumleri indirdim ve hepsine bayıldım. Öneriler için ve bana bırakmış olduğun güzel yorum için çok teşekkür ederim.

8:51 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa